Nieuw ticket Mijn tickets
Welkom
Inloggen  Aanmelden

Waarom lukt het niet om in te loggen?


1. Je bent in het Leerling Administratie Systeem (LAS) niet gekoppeld als leerkracht aan de lesgroep waarvoor de toets in COOL Check is ingepland. Je kunt dit aanpassen in het LAS. De rol als 'leerkracht' krijg je alleen als je aan minimaal één lesgroep bent gekoppeld als leerkracht. Ben je dat niet? Dan krijg je de rol 'staff'. De gebruikers met de rol staff kunnen geen COOL Check gebruiken. 


2. Komt er helemaal niks in beeld nadat je COOL Check hebt geopend? Dan kan dit aan de cookies liggen. Dit zijn gegevens die worden opgeslagen in je account om pagina's sneller te kunnen laden. Het kan alleen voorkomen dat een fout geladen pagina hierdoor blijft laden, terwijl de pagina voor een ander wel goed bereikbaar is. Je kunt dit probleem oplossen door op de volgende manier de cookies en cache te verwijderen: 


Binnen de Chrome Browser:

            1. Druk op de toetscombinatie Ctrl+Shift+Backspace.

            2. Selecteer bij 'Periode' de optie 'Alles'.

            3. Vink 'Cookies en andere sitegegevens' aan.

            4. Vink 'Gecachte afbeeldingen en bestanden' aan.

            5. Druk vervolgens op 'Gegevens wissen'.


Binnen de Edge Browser:
            1. Druk op de toetscombinatie Ctrl+Shift+Delete.
            2. Selecteer bij 'Tijdsbereik' de optie 'Gehele tijd'.
            3. Vink 'Cookies en andere sitegegevens' aan.
            4. Vink 'Afbeeldingen en bestanden in de cache' aan.
            5. Druk vervolgens op 'Nu wissen'.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.