Nieuw ticket Mijn tickets
Welkom
Inloggen  Aanmelden

Een agenda delen met mensen uit de organisatie

1. Beweeg in het linkermenu je muis over de agenda die je wilt delen en klik vervolgens op de drie puntjes.



2. Klik op 'Instellingen en delen'.



3. Scroll naar beneden tot je het kopje 'Toegangsrechten voor afspraken' ziet. Je ziet de volgende opties:

Openbaar beschikbaar makenvink deze optie aan om de agenda openbaar te maken voor iedereen op het internet. Deze optie kun je gebruiken wanneer je een agenda wilt delen met externen zonder Google-account, maar houd er rekening mee dat anderen de agenda ook zouden kunnen vinden.

Beschikbaar maken voor *naam van organisatie*: vink deze optie aan wanneer je de agenda beschikbaar wilt maken voor iedereen binnen de organisatie. Collega's binnen de organisatie kunnen zich abonneren op de agenda om de gemaakte afspraken te zien.


Klik op 'Alle details voor de afspraak weergeven' om te selecteren welke details van geplande afspraken er zichtbaar worden voor mensen die zich abonneren op de agenda.



4. Je kunt de agenda nog delen via een link. Deze link kun je bijvoorbeeld via de mail naar collega's sturen. Door op de link te klikken, abonneren ze zich op de agenda. Je vindt de link wanneer je op 'Deelbare link ophalen' klikt. 


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.