Nieuw ticket Mijn tickets
Welkom
Inloggen  Aanmelden

Mappen in mijn Drive of Gedeelde Drive verdwijnen opeens. Wat nu?

Mochten er in eens meerdere mappen verdwijnen uit je Drive of een Gedeelde Drive dan zit er een oplossing in het legen van je cache, cookies en browsegeschiedenis. Onze ervaring is dat hiermee de 'verdwenen' mappen weer zichtbaar worden.


Voer de volgende stappen uit;

- Klik op de drie puntjes rechts bovenin de browser naast de avatar. Klik vervolgens op 'Meer hulpprogramma's' en vervolgens op 'Browsegegevens wissen'. Zie screenshot 1. 

- Selecteer vervolgens alle opties en kies voor de periode 'Alles'. Zie screenshot 2

- Klik op [Gegevens wissen] en sluit je browser af. 


Zodra je vervolgens de browser start en opnieuw inlogt dienen alle mappen weer zichtbaar te zijn.


Screenshot 1


Screenshot 2

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.