Support
085 273 3007

Nieuw ticket Mijn tickets
Welkom
Inloggen  Aanmelden
Open navigation

Algemene instellingen

Met de instellingen van Google Agenda kun je jouw agenda instellen op de manier die voor jou het beste werkt.


1. Klik op het tandwiel boven in beeld en selecteer 'Instellingen'. 



2. Onder 'Algemeen' zie je een aantal categorieën van instellingen die je kunt wijzigen. Zo kun je bijvoorbeeld bij 'Taal en regio' de datumnotatie en tijdnotatie aanpassen of bij 'Opties bekijken' instellen dat je weekenden en/of weeknummers wilt tonen.



3. Wanneer je in het linker menu van jouw instellingen naar beneden scrolt, kom je het kopje 'Instellingen voor mijn agenda's' tegen. Hier vind je jouw verschillende agenda's. Je kunt onder andere de agenda delen, de toegangsrechten en meldingen wijzigen. Bekijk dit artikel voor meer uitleg over het delen van agenda's.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.