Nieuw ticket Mijn tickets
Welkom
Inloggen  Aanmelden
Open navigation

Een agenda toevoegen aan een Team

Als je een team selecteert kan je op het plusje drukken om extra's toe te voegen aan een team, zoals een agenda.


Daar kan je vervolgens zoeken naar apps, deze zijn in te stellen per team.
Microsoft heeft een eigen app gemaakt hiervoor, deze heet Kanaalagenda.

Zoek rechtsboven naar kanaal.

Als je de kanaalagenda-app aanklikt, dan kan je de agenda een eigen naam geven.
Hier heb ik voor mijn team genaamd "Test" de agenda "Testagenda" genoemd.

Als je hier het vinkje Gesprekken plaatsen op het kanaal over dit tabblad aan laat staan, dan komen de agenda afspraken ook als update onder het kopje Posts.
Klik op Toevoegen.


De agenda is hier te vinden:

In de agenda kunnen we vervolgens afspraken toevoegen voor dit team.
Als we een afspraak maken komt deze vervolgens ook in ons eigen overzicht bij de agenda in het linker lint.
Zo kan je makkelijk zien welke afspraken je ingepland hebt voor dit team, zonder dat je hoeft te zoeken in je eigen agenda.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.